Ikone Brankice Aćimović Grčić, iz Beograda, i dve Aranđelovčanke: Jasne Jelić Obradović i Milene Grujić u Maloj galeriji.
Slikanje ikona je neraskidivo vezano za bogosluženje i postoje pravila, odnosno kanoni kako se ona može slikati, što se prvenstveno odnosi na srednjovekovnu tradiciju vizantijske umetnosti u pravoslavnom svetu. To je opšte mesto, a posebno je kako se ikona tretira u savremenom ikonopisačkom zanatu.
To su na izložbi u Maloj galeriji u Aranđelovcu prikazale tri umetnice: Brankica Aćimović Grčić iz Beograda i Aranđelovčanke Jasna Jelić Obradović i Milena Grujić. One su se predstavile „savremenim ikonopisom“, kako nosi i naziv pomenute izložbe, čiji je cilj, istakla je na otvaranju magistar vajarstva Maja Grčić, „očuvanje kulturnog nasleđa i širenje duhovnosti kroz savremenu sakralnu umetnost“.
Najveće iskustvo u slikanju ikona i kopije fresaka ima Brankica Aćimović Grčić, koja je i osnivač kolonije u Prohoru Pčinjskom. O tome svedoče izložene ikone, rađene na drvetu jajčanom tehnikom i kopije fresaka Belog Anđela, kralja Milutina i Simonide, kao i jedna vrlo lepa katolička freska. Izložila je i inicijalna (početna) slova iz jevanđelja, a sve zajedno svedoči o velikom znanju i profesionalizmu, što je i razumljivo, budući da je Brankica slikar – konzervator i restaurator sa višedecenijskim iskustvom. Savremeni izraz u njenim delima su sitni i delikatni detalji, koji ne remete osnovnu i klasičnu ikonografičku nit.